Windows Live
    Goedendag, Recentelijk heeft u een bericht naar SimBox.NL verzonden,
    waarbij mogelijk een en ander mis is gegaan.

    Dit zou kunnen gaan om een van de volgende problemen;

  1. U was niet online/Onzichtbaar/Offline tijdens het verzenden.
    Gevolgen: Uw bericht is mogelijk niet ontvangen en Antwoorden is vaak niet mogelijk
    reden: We gebruiken NIET de windows live client, alleen chat is beschikbaar.
    Oplossing: Zorg dat uw status in ingesteld op beschikbaar, afwezig of bezet.

  2. Wij waren niet online tijdens het verzenden.
    Gevolgen: Uw bericht zal niet worden ontvangen en Er zal geen melding worden gegeven
    reden: We gebruiken NIET de windows live client, alleen chat is beschikbaar.
    Oplossing: Verzend alleen berichten indien we ONLINE zijn.

  3. U heeft geprobeerd een bestand te versturen per email.
    Gevolgen: De bijlage is verwijderd.
    reden: Dit is al ruim 3 jaar (1-1-2007) niet meer mogelijk in verband met SPAM en VIRUS bescherming.
    Oplossing: Ga naar Upload om bestanden te sturen.
    Als er een fout verschijnt, neem dan telefonisch contact met ons op.

  4. U heeft geprobeerd een bestand te versturen via msn / windows live.
    Gevolgen: Het bestand word automatisch geweigerd.
    reden: Dit is al ruim 3 jaar (1-1-2007) niet meer mogelijk in verband met SPAM en VIRUS bescherming.
    Oplossing: Ga naar Upload om bestanden te sturen.
    Als er een fout verschijnt, neem dan telefonisch contact met ons op.